Yürüteç kullanımından mı bilemem ama daha düzelir bence.
Kızım 13 aylık daha yeni yeni desteksiz yürüyor. 18 aya kadar yürümesi gerekli yani o zamana kadar bile yürümeyrbiliyo diye biliyorum bence basması düzelip yürümesi için de biraz erken yine zaman verin siz