Arkadaşlar merhaba, bebeğim 4ay 5günlük. Doktorumuz ocean demir damlası verdi ayrıca 2gün önce aşı oldu ama 2gündür aşırı bir huzursuzluk var. Sürekli çığlık atarak ağlıyor sesi kısıldı hatta, çok üzülüyorum..
Herşeyi denedim ama pek sakinleşmiyor. Gece de 3de uyanıyor. Neden olabilir? Aşı mı atak mı damla mı? Sizde demir damlası böyle etkiler oluşturdu mu? Hergün kaka yapan bebeğim 2,3güne bir çok koyu yapmaya başladı