Dygosmn1 bizim ilk aile hekimimizde öyleydi.Kızım çok hastaydı bana rapor verin çocugu kreşe göndermiyim dedim vermedi.Grip olmuşum ilaç istiyorum yazmıyo.Salak salak şeyler söylüyo filan değiştirdik sonra şimdi memnunuz doktorumuzdan.Siz misafirseniz belki ondandır dicem ama bizim doktorumuz misafirede aynı davranıyor insanlıkla ilgili bişey sanırım.Çoook çok geçmiş olsun o bakmazsa başka doktordan rica edin bi.Enfeksiyon varsa antibiyotiksizde geçmez