Merhabalar
Kızlar ben çocuğumun küçülen küçülen kıyafetlerini kıyamıyorum satmaya ya da birine vermeye. Hediye gelenleri veriyorum az yıpranmış olanları ayırıyorum ama kendim aldığım kaliteli markalı kıyafetleri veremiyorum ya da satamıyorum kıyamıyorum. Sizde böyle misiniz merak ettim.