Kızlar, şimdiye kadar hep kucağımda salınarak uyuttum. Uyku saatinde zaten çok zorlanmadan en fazla 15 dk da uyumuş oluyor. Çoğu zaman 5-6 dk sürüyor. Ama geceleri huysuzlanıp duruyor, dönüyor, sebepli sebepsiz uyanıyor. Gece beslenmelerine devam ediyorum onda sorun yok. Mesela gece sadece 2 de uyanıp mamasını yiyip yatsa sorun yok ama bikaç kere uyanıyor özellikle sabaha doğru uyanmaları bu ara çok fazla.
Uyku tulumuyla yatıyor, bazen sabaha doğru üzerini de örtüyorum. Burnu da tıkalı değil. Diş olabilir ama jel de sürüyorum fayda etmiyor. Araştırdım destekli uykudan dolayı olabilirmiş.
Benim gibi bu aylarda desteksiz uykuya geçen arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi?