Kızlar dogum yaptım dırek sutum cok guzel geldı ilk dogdugunda gogsumun ucları yoktu tutamadı mama verdık sonra ben saga saga cıktı gogsumun ucu bı ay emdı sadece sag gogsumu sonra onuda bıraktı bi kaç olay yaşadık sınırlendım yemek yemedım ve syreslı yorgundum sutum azaldı sagdıkcada az geldı bende bıraktım suan 2 ay 25 gunluk tekrar sagmaya başlasam gelırmı damla faln kullansam emmıyor ama uzuluyorum anne sutu almıyor dıyede sizce napmam lazım