Merhaba benim bebeğim 4ay 8 günlük emziriyorum ama mama da yiyoruz günde iki veya üç kere veriyorum mamayı. Buaralar bebeğim emerken memeyi tutup bırakıyor aktif emdiğini anlayamıyorum Böyle memeyi tutup bi kere falan çekip bırakıyor böyle yapa yapa emiyo meme reddi olsa ağlar herhalde değilmi Çünkü ağlaması hırçınlığı falan da yok biraz kafama taktım bu durumu