Selamlar, bebeğim doğduğundan beri gece uykuları kesintisiz ancak gündüz uykuları düzensiz olabiliyordu bazen çok bazen de az da olsa gündüz uykusu yapardı. Son 3 gündür asla uykuya dalmıyor, kucağımda dolaştırdığımda ya da memede uyukluyor ama şekerleme gibi saatler geçse de asla derin uykuya dalmıyor, en ufak sese tepki veriyor ve sürekli esniyor. Uyumadığı için de huzursuzlanıyor, gözleri kıpkırmızı olsa da dalmıyor. Artık çare bulamadığım için doktora gittim bugün muayenede herhangi sorun çıkmadı, belki bir yeri ağrıyordur diye doktor ağrı kesici bir fitil verdi bu akşam onu vermeme rağmen uyumadı. Çok çaresiz kaldım, sizlerin bu durum için öneriniz var mı? Nasıl uykuya tekrar döndürebilirim?