Reflü yatağını kullanıyordum ama rahat edemiyor gibi geliyor kendi kendi uyandırıyor normalde park yatagın içine reflü yatağını koyar o şekilde uyutufum şimdi direk park yatakta yatırmak istiyorum ama nasıl yatırcam yanmı desteklimi değilmi bilemedim siz nasıl yatırıyorsunuz