nursemam 9. Aydakini biz yaptırdık. Doktorumuz yapalım dediği için. Bir dönem kaldırılmış kızamıkçık vakası çok olmadığı için ama yoğun göçlerden dolayı yeniden artış gözlenmiş. O yüzden ek doz olarak eklenmiş. Bende İstanbul’da yaşadığım için yaptırmak istedim. (Sağlık ocağı her aşısında mutlaka arar sorar bunda bir bilgi vermedi, zorunlu olmadığı için diye düşünüyorum ya da o demeden sisteme giriş yapıldığı için bilmiyorum)
Nimenrix 8. Aydan önce başlanırsa yaşından önce 2 doz yaşından sonra 1 doz şeklinde uygulanıyormuş. Biz 8. Ayda yaptırdık o yüzden 13. Ayda 2. Dozunu yaptırcaz. Doktor değiştirdik o biz aralarına çok koymuyoruz sizin çok zaman girmiş dedi. Normalde 7 ve 8 de yapsa daha iyi olacaktı yani. 3. Dozu da yaşından sonra olacaktı.
Bexero zaten 2 doz biri yaşından önce biri yaşından sonra