Oğlum 9 ay 10 günlük 6. Ayda ek gıdaya başladık başlarda merak ettiği için yiyordu biraz kendi yiyebileceği şeyleri önüne koymaya başladım biraz oynadı biraz yedi öyle geçti ama her öğünde toplasan yediği bir çorba kaşığını geçmez kaşıkla yedirmeyi teklif ettiğimde ağlamaya başliyor kilosu da 8 kilo 150 gram hemşire sınırın altında değil ama biraz daha alsa iyi olur artık yarı anne sütü yarı ek gıdayla beslenmesi lazım dedi sürekli emmek istiyo sürekli emdiği için mi bilmem eskisi kadar sütüm yok sanki hiç sağma alışkanlığımız olmadı başından beri aktif emdiği için de ek gıdayı nasıl sevdirebilirim yardımcı olur musunuz