5 ay oldu kızlar bezi bırakalı gündüz sıkıntımız yok ama geceleri kaçırmalar oluyor, önümüz kış ya görmezsem ıslanıp hasta olursa diyorum neler yapmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var, annem filan gece bagla diyor ama onda güven kırıklığı yasatmamak icin yapmıyorum
Yatmadan çise götürüyorum alarm kurup birkac saate bi götürüyorum ama bazen öncesi sonrası kaçırması yine oluyor uyuyalı 2 saat oldu ve uyumadan iki kez tuvalette gitti yine kaçırmış üzülüyorum birde uykusu ağırsa kaçırıyor hafifse uyanıyor