rabiabost tabikide hamile kalabilirsin.Önce neden regl oldugunu bilemn gerekiyor .Google ne için var.Gebelik için yumurtalar üretilir eğer bu yumurta döllenme olmazsa çatlar ve kanama olarak dışarı atılır.Diyelimki döllenme oldu gebe kaldın regl olmassın.Yani hamile kalmassın diye bişey yok.