Bonnusimo 2 aylık oğlum emziriyorum normalde ama yakınımın düğününe katılıcam abiye giyceğim için emzirmem mümkün olmıcak uzun bi süre biberonda alıyor oğlum ama sadece sütü nasıl hallediceğimi bilmiyorum yani küçük boy biberonu doldurcam yedek sütleri nasıl muhafaza edicem buzlukta donmuş halde mesela o şekilde mi yanıma alıp sıcak suyla çözdürücem yoksa evden çıkmadan çözdürüp sıvı halde belki 4 5 saat o şekilde bekledikten sonra ısıtıp vericem nasıl yapıcam bilmiyorum anlatabildim mi onuda bilmiyorumda 😂
patlakprezervatif Bonnusimo çözdürüp sütü tekrar donduramazsın. Çözülmüş sütün kullanım süresi 12 saat ben chatgbt kullanırken ona sormuştum öyle demişti 😄
a_ne00444 Bonnusimo sütleri sağın 1 adet donmuz süt alın yaniniza bu zaten ancak erir en son bunu verirsiniz buz aküsü ile termal çanta ile sorun olmaz
nursnmh Bonnusimo donmuş bir sekilde götürsen gittigin yerde sicak su bulman daha kolay olacak zaten çözülmüş hafif buzlu olur onu ılık yapmak içinde sicak suda 2-3 dk bekletmen yeterli olur.
pinaraslan_ Bonnusimo sütünüzü sağın 3 saat dayanabiliyor dışarıda oda sıcaklığında.Çıkmadan emzirin iki kez besleyecekmiş gibi de sütünüzü sağın günü kurtarırsınız
seymammm Donmamış anne sütü oda sıcaklığında en fazla 2 saat dayanır. Yanında buz aküsü olan çantada taşırsan 4-5 saate kadar saklanabilir. Daha uzun süre için en güvenlisi donmuş halde buz aküsüyle götürmek.
Bonnusimo seymammm o akülerden var evde ama çantası yok maalesef donmuş şekilde götüriyim yanımada sıcak su alıyım orda bişekilde yapıyım o zaman dimi cok sagolun
seymammm Eczanelerde, bebek mağazalarında ya da internetten kolayca bulabilirsin. Anne sütü saklama çantasıveya soğutucu çantadiye geçiyor, yanında buz aküsüyle satılıyor
Bonnusimo patlakprezervatif çözdürüp dondurmıcam anlamadınız sanırım😂 donmuş sütü sabah yanıma alıp aksam içircem mesela aksama kadar nasıl muhafaza edicem ya da kendi kendine çözünse aksam ısıtsam bozulur mu
patlakprezervatif Bonnusimo ben o kısmı eksik anlatmışım. Buzluktan çıkardığınız zaman kullanım süresi başlıyor ve 12 saat içinde tüketilmesi lazım. Sanırım 3 4 saate çözülmüş oluyordu biberona koyup o şekilde vermiştim. Yavaş yavaş çözdürdüğüm için başka bir işlem yapmama gerek olmadığını söylemişti ve ben de öyle yapmıştım