bbk88 Kızlar emzirirken sac boyatan var mı aranızda ama komple dip falan yani beyazlarım var boyle durumda olanlar naptiniz 🎭
ars123 İlk 6 ay sadece anne sütü aldığı için boyatmadım ilk boyattıgımda 9 aylıktı bi sorun olmadı zaten ek gıda yiyordu eskisi kadar fazla emmiyordu
asy24905_ Bende 2 aylıkken kendim bitkisel boyayla boyamıştım zaten fazla bir kimyasal kokusu yok ama yinede hava alan bir yerde ve bebeğini uyuttuktan sonra gece boya eğer kendin boyayacaksan