dilan2431 dunyambebegim okudum ama mesleğimi yapmıyorum şu şartlarda daha iyi bölüm okumuş olmak isterdim ve mesleğimi yapmak isterdim
Gulcann0 dunyambebegim Keşke 15 yaşında çalışmaya başlayıp okulu bırakmasaydım güzel bir meslek edinseydim ve annemin hayatımı zindan ettiği evden o şekilde defolup gitseydim
ikicocukannesi205_ dunyambebegim kendi arabamı alacak gücüm vardı son anda karar değiştirdim keşke alsaydım diyorum ah ah
Mrvalpr Oğluma Kardeş için bu kadar acele etmeseydim bir 2 3 sene sonra düşünseydim oğlum 1.sınıfı bitirince
Elifkyaa dunyambebegim keşke şeytandandır diyorlar. Keşke demiyorum ama, evlenmeseydim eğer mükemmel bi hayatım vardı.. ama maalesef evlendim… 🙁🙁
dunyambebegim Elifkyaa mukkenmel hayatbderken ailenizin durumu iyiyse ve arkanizdalarsa uzulmeyin cok sanslisiniz