fayewong önemli ve gerçekten sıkıntılı konularda ağlasa da zırlasa da anne babanın diyeceği olmalı, sağlık en önemli şey dediğiniz gibi elleri temiz olması lazım el yıkamanın tercihe dayalı olmadığını bi kural olduğunu öğrenmesi için ya oyunlaştıracaksınız ya da ağlasa da götürüp yapacaksınız sizin kolayınıza nasıl gelirse. Biz 2 yaşındayken kukuli şarkısı mı dinletmişti ne eşim en az yarım dakika elini yıka dışarıdan gelince elini yıka falan bu şekilde moda sokup yıkıyoduk elini. 22 aylıkken el ayak ağız hastalığı geçirdi bazen yıkamazsa onu hatırlatıyoruz mikroplar olur hasta olursun falan, şimdi 3 yaşında olduğu ve her şeyi daha iyi anladığından konuşarak ikna edebilmek mümkün bazen, ama iki yaş zor. Sınırlarınızı zorlamasına izin vermeyin kuralları esnetmeye çalışıyolar minik cadılaaar😃