Zeynos
[bilinmeyen] hep mi ayniyiz anne olarak bir kaç kere benim kızım da öyle çok uyumuştu korkmuştum annemi aramıştım niye uyuyor diye annem de uyudu bir uyumasa bir bırak uyuşun demişti bir yeri ağırsa hasta olsa uyumaz 😊😊😊
bynduru
[bilinmeyen] valla benimki de cok uyudu gecen bir kac gun ben kesinlikle hasta diye dusundum galuba usuttum cocugu o yuzden oldu.Bir de bitki cayi iciyor musun
Sarelim
Bnm kızımda 1 keresinde çok uyudu bnde endısrlenmıstım ama doktor vücudunun rahatladıgını ve uyku moduna gectıgınınsoylemiştı. Bırakın uyusun. Uyuyup buyuyecekler.
Kubra34
[bilinmeyen] Ateşini kontrol edin sık sık öyle bir durum yaşadığımda annemin dediği ilk şeydir 🙂
Resmiye
[bilinmeyen] atak haftası nedir? ilk kez duyuyorum
Balannesi
[bilinmeyen] Ne güzel atak haftaları varmış 😂 Bizimkinin olan uykusuda gidiyor
GlayFidanDzgn
@[silindi] başıma geldiğinde doktorumuzu aramıştım ateşini kontrol etmemi eğer ateşi yoksa çocuğu rahat bırakmamı söylemişti 😂 arada uyur böyle ateşi yoksa stres yapma demişti sonra da 😬😆