Merhaba benimde oğlum 1.sınıfa başladı birebir aynı durumları yaşıyoruz alışma sürecimi acaba yoksa böyle başladı böyle gidecek diye korkmuyorda değilim, nasıl bir çözüm bulacağız bu duruma bende çok kafama takıyorum derste konuşmaktan yapması gereken sayfalarıda bitiremeyip eve ödev olarak gelmeye başladı e evde yaparkende oyalanıp duruyor şöyle bir çözüm buldum belki sizde de işe yarar kronometre açıyorum hadi kendi rekorunu kır diye o satırlar daha çabuk bitmeye başladı iyice sıkılana kadar işe yarıyor 😊