suheyla92 benim oğlumun bebekliğinden beri hep ayına göre fazla olmuştur
doktora götürdüm kıvamı normalse, düzeni buysa, kan yoksa aktif bir bağırsağı vardır normaldir desi. Boyu kilosu da ayıyla uyumlu olduğu için Burada asıl kriterimiz kan olup olmamasıdır dedi
şu an iki yaşında hâlâ 4 kez yapar