Ebruli101 İyi akşamlar,ihlasın temizlik robotu var çok memnunum ama bebeğim de olduğu için günlük kullanmak için dikey süpürge alacağım çıkabileceğim rakam 20-25 arasında sizce hangisini neden tercih etmeliyim fikir verir misiniz 😊
nadidelifora Ebruli101 ikisi kıyaslanmaz bile. Her ikisini de kullandım. Dyson annemde Bosch kayınvalidem de var. Aynı modeller bu arada bahsettiklerinizle. Bosch nasıl desem oyuncak gibi bişey 🙂 Dyson her zaman bu işin en iyisidir👍
Ebruli101 nadidelifora modeli daha alt diğerlerine göre üst modeller pahalı açıkçası ondan tereddütteyim biraz yarın gidip satış noktasından bakacağım ama yine de
Ebruli101 nnoktaa bütçe olarak v10 u seçtim aslında acaba farkı ne değer mi yani üzerine koyup o modelini almaya sizce 😇
feyzas Ebruli101 v12 nin en belirgin özelliği hafif olması bence . Yormuyor. Bir de tuşa basılı tutmak zorunda değilsiniz. Eksi yanı haznesi kücük. Ayrıca neden v11 değil de v10 ? Sanki fiyatları aynı
nnoktaa Ebruli101 v10 u bilmiyorum ama dyson storedaki arkadaş en iyisi v 12 demişti. 3.5 senedir kullanıyorum çok memnunum. Bir de yakında dyson store varsa gidip orada deneyin. Elinizde tutuşu ağırlığı vs.
Sunismyson Ebruli101 4 senedir V8 Animal modelini kullanıyorum yani ilk günkü gibi çekiş gücü dip köşe temizlik yapıyorum başka süpürgem yok iki katlı evim sadece geçen sene yeni batarya aldık malum tek süpürge olup her gün çalıştırınca batarya ömrünün bitmesi de normal😄 ha yine olsa dyson mı alırım belki çünkü şuan radarımda Bissell markasının hem süpürüp silen halıyı da aynı şekilde süpürüp yıkayan bir modeli var ona geçeceğim gibi.
Ebruli101 V10 aldım ilk kullandım bugün ilk izlenim olarak beğendim özellikle koltuk altlarını çekmeye gerek kalmaması işimi baya kolaylaştıracak tozu komple aldı Zaten😍
Ebruli101 nnoktaa aynen bakarak aldım eşim üst model beğendi diğitaldi o modelini tam hatırlamıyorum 34 bindi galiba ağır geldi elime
Ebruli101 Sunismyson eşimde silme özellikli istedi ama o modellerden memnuniyet çok yok dedim yani yorumlarda gördüm ıslak bırakıyor falan yazıyordu aynen eşimde diyor bu süpürge herşeye yeter ihlası satalım bence 😂 gönlüm onu da satmaya el vermiyor ondan da vazgeçemiyorum 😃
Sunismyson Ebruli101 Sen bilirsin ama onun rahatlığını yaşayınca peşinde kocaman bir makine çekiştirmek zor geliyor bir yerden sonra😄
Ebruli101 Sunismyson tabii kablosuz olması çok iyi özellikle artık öyle istedim oğlum 10 aylık makineyi yürüme arkadaşı gibi kullanıyordu 😅 makineden kapatıyordu süpürürken bununla bana engel olamaz artık 😀
Sunismyson Ebruli101 Öyle düşünmen beni birazcık güldürdü😂 ona da şimdiden oyuncak olan modelini almazsan yandın diyeyim. Benimki başlıkları çıkarmayı öğrendi bi de ben süpürürken tutuyo o da süpürecekmiş kıyameti koparıyor vermezsem ona😂😂