Kızım hasta bikaç gündür ateşi düştü ama hırıltılı bi öksürüğü var yani boğazında sekresyon var ve atamıyor yani beceremiyor bebeğim. Doktora gittik ama bi damla verdi ama işe yaramıyor. Önerebileceğiniz bir alternatif tıp yöntemi var mı acaba siz ne yapıyosunuz bebeklerinize?