Merhaba arkadaşlar. 2 ay 22 günlük bir bebeğim var. Son yirmi gündür kaka yapamıyor. 10 günü geçince acilde ilk lavman yapıldı ardından tekrar 6 gün geçince bir lavman daha yapılmak zorunda kaldı. Şimdi de fitille yaptırıyorum. Yalnızca anne sütüyle besleniyor. Fitil sonrasında da cıvık çıkarıyor yani kabız değil. Bu nedenle bu ay 600 gramın altında kilo aldı doktor yetersiz dedi. Sizce mama takviyesi yapsam normale döner mi? Hangi mamayı kullanmam gerekir? Fikirlerinize ve çözüm önerilerinize açığım.