sengul34 methaba bir şey soracağım bizkm ogretmen hicbir sey yapmiyor ikinci hafta oldu tık yok veliler o kadar soldu ki artık . Bu ana okulu programları nasıl oluyor . Günlük plan akışıni ,etkinlikleti yapılacakları ögretmen mi olusturup düzenliyor yoksa sistemlerinde plan program
Var da onu mu uyguluyorlar