Kızlar bebeğim tam beş aylık ve iki gün iki gecedir burnumdan getiriyor. Uyutacağımı anlayınca bas bas bağırıyor. Normalde de çığlık çığlığa hep. Gece uyanıyor sallıyorum ya da emziriyorum maksimum uykusu beş dk sürüyor. Emziriyorum emerken uykuya gidiyor gözü hemen ağlayarak kendini geriye atıyor. Bi ağrısı var galiba dedim ilaç verdim yine aynı devam, diş kontrol ettim belirtisi yok. Nolur söyleyin napıyım?