ademe 22 ay 29 günlük oğlum uyumuyor arkadaşlar bütün tahlilleri sağlık durumu iyi sadece üstten 1 tane azı dişi geliyor o bu kadar etkiler mi geceleri ⅔ saatte bir uyanıyo geri uyutması 1 saat sürüyor zaten bilgisi olan yazabilir mi
KuzeyinAnnesi03 ademe dişler yapıyor diş için bı jel verdi doktor sıkmalı burun spreyi gibi efsane iyi . Tetagil bide tabi ki çok iyi ama pahalı. Bu süreçte biraz zorluyor dişleri çıktığı için
ademe KuzeyinAnnesi03 jetler iyi geç çıkartıyor deniliyor o yüzden süreci uzatmamak adına denemedim hiç