Mariposa sebur burun icinse normal oda sicakliginda kalabilir , nebulizator ile buhar seklinde verecekseniz buzdolabinda kalmasi lazim
SucukluSutlac Mariposa nebulizatör ile buhar şeklinde veriyorduk. Açmadan enjektör ile çektim. Bitmedi şuan burnuna kullansam sorun olur mu bi bilginiz var mı? Dolapta duruyor hala
Mariposa SucukluSutlac evet temizlemek amacli kullanilabilir, burnuna direkt enjektorle verecekseniz enjektore cekin oda sicakliginda isinsin biraz. Sadece Buhar seklinde kullanildigi zaman soguk verilir oksurugu rahatlatsin diye.
Balteknem SucukluSutlac büyük bayadır vardı eczaneye sordum etkısı gecıyor dedı hep küçük alıyorum artık
SucukluSutlac Balteknem bizim büyük hava verdiğimizden kalan. Tedavi amaçlı kullanmaya başladık burun temizleme maksatlı almamıştık. Küçük de var evde
Balteknem SucukluSutlac benımde kalmıştı eczaneye sorduğum yenı almıştım küçük gecmıs olsun tam gecmıs havası