Kızlar oğlumu 3 saatlik oyun grubuna yazdırdım ama aşırı çok ağlıyor ilk 2. Gün yanındaydık alışma sürecinde ama ben yanından gittiğim an çığlık çığlığa ağlıyor anlatıyorum da evden giderken tamam diyor ama tekrar ağlıyor bu süreç de çok yıprandım ya