Kızlar dünde post açtım kısaca özet geçeyim iki gün önce afedersiniz ilişki sırasında prezervatif kocaman patladı sabahında ertesi gün hapı kullandım yani dün ,sonra özele gittim doktorum kan testi yaptırmamı istedi negatif çıktı ama ilişkiden 1 gün sonra gebelik zaten çıkmaz herneyse doktor 3güne kadar spiral takarsak gebelik engellenebilir dedi zaten burada da bir kaç postta gördüm acil durum spirali diye fiyatı da 7000 tl biraz yüksek geldiği için istemedim yarın tekrar gidip takmasını istiyeceğim sorum şu gerçekten bu yöntemi daha önce yapan varmı ve ben yarın gittiğimde extra muayene ücreti alırlamı