Kızlar şu son 1 haftadır ciddi anlamda yoruldum. Gündüz zaten uykular maks 20-30 dk. Geceleri ilk yatırdığımda yarım saatte bir kalkıyor sarılıyorum kucağıma alıyorum geri yatırıyorum bu şekilde saat 12-1 e kadar 3-4 defa kalkıyor. Gece uyku sersemi pes ediyorum yanımda yatıyor. Yine bi gece 4 gibi uykusu açılıyor ayağa kalkıyor oturuyor. 7 de de güne başlıyoruz. Her uyandığında uyku sersemi bile olsa ayağa dikiliyor. Gündüz nereye tutunsa ayağa kalkıyor bazen yetişemiyorum düşüyor kaşla göz arasında. Ne zaman geçer bu :(