Nazlimu_ emzikle mi uyuyodu emziksiz mi 12.5 aylığız bizimde odamız ayrı gece beslenmez 9 aylıkken kestim ,uyuturken ağzına emzik verip yanına uzanıyorum öyle uyuyo. Gece en az beş altı kere uyanır emzik veririm devam eder uykusuna bazen saatte bir oluyo uyanmaları. Acaba emzik yüzünden mi emziğide mi bıraktırsam diye düşünüyorum