Kızlar selam 22 aylık oğlum iştahsız yemek yedirmekte zorlamıyorum ve zayıf biraz .. annem sürekli iştah açıcı şurup vs kullanmam konusunda ısrar ediyor 1 tane aldık eczaneden dr’muz yazmıştı ama sürekli kullanıcak birşey değil bence ben de biraz karşıyım zühre ana macun vs fason üretim olduğunu duydum mesela çoğu şeyin fenomenlerin şişirmesi olduğunu bir işe yaramadığını düşünüyorum güvenilir temiz içerikli gerçekten işe yaradığını düşündüğünüz kullandığınız şeyler var mı?