kızlar son iki aydır devamlı idrarımı yaparken yanmam oluyo vajınamda bi acı anlayamıyorum tek kullanımlık toz ilaçtan falan verdi doktor içtm geçti hop bir hafta sonra bidaha çok sıkıldım bu durumdan bu kadar sık olması normal mi sizce yaşayan varmı bu durumu bundan öncelerde hiç böyle şikayetlerim olmazdı