defnekusum_ benim sezaryenden sonra 3 gün bi kamama olmuştu diye hatırlıyorum sonra gelen lohusa akıntısıydı o da pembeydi su gibiydi kanama diyemiyorum ona o sa 20 gün falan sürdü diye hatırlıyorum benim çabuk kesilmişti ama dediğiniz gibiyse acaba adet mi oldunuz? Ben çünkü ikinci ay adet olmaya başlamıştım