newwmommy Kusma zaten vardı bir de dediğiniz gibi öksürük hırıltı vardı. Biz hırıltı için burnunu falan baya temizlemeye uğraşmıştık ama bir şey yoktu tabi. Kesin reflü bu doktora söyleyelim dediğimiz nokta uyurken idi. Uykusunda yüzünü ekşitiyordu ve çığlık çığlığa uyanıyordu. Mamasına kıvamı arttırıcı kullanıyoruz baya işe yarıyor. Bir süre de gaviscon baby kullandık ondan sonra iyice azaldı zaten ama tamamen geçmedi tabi ara ara hafif kusuyor. 4 aylık olana kadar hiç düz zemine yatıramadım (dönmeyi geç öğrendi bu yüzden).