Mavigokyuzu catperson ben prison break, gözlerinin ardinda, the hauting serisine bayılmıştım, acikcasi o zevki bulabileceğim bir dizi arıyorum ben de, bu saydıklarıma bi goz gezdirin derim :)
heyyyooolaa Mavigokyuzu bide bide orphan black gizem suç her şey var gözlerinin ardindayi beğendiyseniz bunu da beğenirsiniz
simseklivekalpli Mavigokyuzu daha yeni Türk son yaz izledim FOX’ta yayınlanmış. İzlemediyseniz bir bakın bu arada 26 bölüm 3 günde bitti çünkü her bölüm sonunda şimdi ne olacak diyip durduğum için kendimi durduramadım 🤣
zynprvlfsn breaking bad, walking dead dizileri de çok hoşumuza gitmişti, keşke önceden izlemeseydim de şu an onları izleseydim.
mamaisqueen Mavigokyuzu ölümcül kaçamak tavsiye ederim. Aynı tür seviyoruz ama izlediğim dizileri unutuyorum ben maalesef 🥲
mamaisqueen Mavigokyuzu ayy ben genelde yerli dizi izlemem ama hamileyken ufak tefek cinayetler ve tatlı küçük yalancılar dizilerini heyecanla izlemiştim. Tavsiye ederim bölüm bittiği gibi meraktan uyuyamayıp diğer bölüme geçiyordum hemen.
MamaUygarVibes mamaisqueen tatlı küçük yalancılar Pretty little liars bu dizinin orijinali tam lise dönemlerimde yayınlanıyordu çok çok severdim. Bence orijinalini daha çok seversiniz 🙂↕️
2ogullu1anne *Hayatın hakkını ver *Şeytanın Avukatı *Bahçıvan *Messiah *Vis a Vis *İstanbul Ansiklopedisi *Doctor House *Dexter *Dark
MamaUygarVibes Mavigokyuzu After life, the end of the fucking world, unorthodox, Alias grace, 11.22.63
mamaisqueen MamaUygarVibes teşekkür ederim o da aklımda aslında ama fırsat olmadı hiç daha önce bir kaç kez başlayıp bırakmıştım doğru düzgün izlemek nasip olmadı 😄
Mavigokyuzu MamaUygarVibes cok teşekkür ederim o da sürekli önüme düşüyor sezon sayısı cok diye bir gözüm korkmustu ama sanırım onu da izleyeceğim:)
MamaUygarVibes catperson Desperate housewives en en sevdiğim dizilerden birisi Tr uyarlamasida; Umutsuz ev kadinlari. Bence bugüne kadar uyarlanmış en iyi Türk dizisi , kesinlikle pişman olmazsınız🌱
minikmisimben Mavigokyuzu gerilim korku yazmışsınız cinayet var dizide ama her bölüm ne oldu şimdi diye kalıyor insan teori kuruyor anca “Mouse” öneririm o yüzden
minikmisimben Mavigokyuzu rica ederim beğeneceğinize eminim beğenirseniz Through the Darkness ve the king of pigs bunlarda çok iyi ama en iyileri mouse 🫶🏻