beyziii42 Selam kızlar merak ediyorum bebeği tuzlamadır kırkını çıkarmadır gibi adetleri yapmayanınız var mı
beyziii42 uykusuzanne__ bende yapmadım da elleri ayakları terden çok kokuyor ekşi ekşi 😂 3 ay 24 günlük normal mi bilemedim
seros3535 beyziii42 Eş ailesine kalsa tuzlama kaşına bi ot varmış onu yakma saçma sapan adet diye saydı durdular
berrakhsmnlr beyziii42 Doğurmaktan ve büyütmekten baska hiç bişey yapmadım ne Mevlüt ne kırk çıkarma ne kurban ne başka bişey 😅
annekko beyziii42 sadece 40 çıkarma yaptım banyosu. Diğer hiçbir adeti yapmadım. Mevlütte dahil. Çünkü prematüre annesiydim yasaktı 3 ay insanlarla temas halinde kalabalık ortamlarda olması
beyziii42 annekko bende prematüre annesiyim 40 ını çözemedim ama doğduğu güne göre 40 olduğunda bende normal banyo yaptırmıştım
yanissa annekko benim oğlumda 35 haftalık doğdu prematüre mevlüt yaptırmayı düsünğyordum doktorumuz birsey demedi size doktorunuz mu söyledi
daenerystargaryen beyziii42 Hayır. Sadece dini olanları yaptım. Akika kurbanı vs gibi. Başka şeyler batıl inançtır.
Mavigokyuzu beyziii42 bebeğinizi tuzlamayin ilk olarak cok cok tehlikeli, ikinci olarak cinsiyet partisi dahil hic bir adet vs yapmadım oğluma. 40 da ucurmadim.
3kedili2bebekli beyziii42 ben yapmadım bebek tuzlamadim, 40 i öylesine duş aldırdım bende duş abdest aldım o kadar, diş buğdayı yarım yaş bebek kinasi vs hiç birini yapmadım
Kitsu Yapmadım hiç birini. Ama banyoda kaya tuzuyla suyu karıştırıp döktüm. Kendime de yaparım faydalı olduğunu düşünüyorum
Hry-ayhn26 Ben yaptım ama şöyle tuzlamayi sadece parmak aralarına ve koltuk altına 5 dk duracak kadar 40 suyuna 40 taş attım onla yıkadım oğlumdan kalan suyla da kendim abdest alıp yıkandıktan sonra üzerime döktüm çıktım