ruyacarboga Arkadaşlar 3 gündür kaka yapmadı en son kaka yapması da iki gün gecikmişti normal mi acaba yoksa kabızlık olabilir mi?
ozdenizzz ruyacarboga normal de doktorlar tıp olarak 6 günden sonra sıkıntı diyordu ama benim ikizler 1 gün yapmazsa maf oluyoruz şimdi 4 aylıklar ama 2 aylıkken bu durumu yaşadığımda doktorumuz çok az hakiki zeytinyağ çay kaşığın ucuyla ver demişti fakat dikkatli olunması lazım zeytinyağ sıvı gibi görünse de katı bir maddedir dilinin altına doğru aşırı yavaş yavaş emziği tak sonra da yani ben öyle yaptım tabi bebeğini sen tanıyorsun en doğrusunu önce doktorlar sonra sen bilirsin. Ya da göbeğine saat yönüne doğru zeytinyağ ile masaj da yapabilirsin.
haticekkk ruyacarboga bebeğe 1 hafta kaka yapamadığında kabız diyorlar canım ateşi yoksa 1 haftayı geçmediyse sorun yok
kuras Belirli dönemlerde benim bebeğimde de o şekilde oluyor. Sürekli olarak bir huzursuzluk ve ağlama yoksa normal karşılanabiliyor, ben ekstra olarak bebek yağıyla uygun şekilde masaj yaptım ☺️
ruyacarboga ozdenizzz çok teşekkür ederim sabah deneyeceğim bende öyle duymuştum ama korktum açıkçası
hellow Ilık duş poposuna karnına zeytinyağı masajı karnını sıcak tut sana da yoğurt tüketmeni tavsiye ediyorum
ruyacarboga hellow ben bebek yağıyla masaj yapıyorum devamlı yoğurt uzun zamandır kullanmıyorum bunu deneyeceğim çok teşekkür ederim
hellow ruyacarboga duştan sonra da kullanabilirsin hani zaten çok da geliştirir hem pişen yerlerine de kullanabilirsin