deletedmom719 bemanti ben çok memnun kaldım hem fiyatı çok uygun hemde aşırı Islak değil nemli. Hemde bir çekişte on tane gelmiyor 🤣 kokusu da güzel çok memnun kaldım 😊
Deletedmom114 Bir arkadaşımız post açmıştı bugün çok memnun kaldığını söylemişti ve kullananların %80 i memnun çok uygun fiyatı da 🤷🏻♀️ denemek lazım
Ysm28svs Eltim kullanıyo cok memmun. Ben molfix izotonik sulu mendil kullaniyorum.4 aylik oldu daha hic tahris kızarıklık olmadi poposu kizimin