Dmtt06 ben normal doğum yaptım kırk çıkınca kontrole gittim, sadece ultrasonla baktı rahim toparlanmış mı diye birde dikişlerin ne durumda akıntı yanma falan var mı diye sordu o kadar hatta alttan muayene eder diye korkuyordum canımın yanmasından ama dikişlerle ilgili bir sorunum olmadığı için yapmadı sanırım