Kızlar önceden kızım 2 yadinda falan besini nerdeyse aciyodum öğrenmişti tuvalet eğitimini falan nasıl evi değiştik başka eve geçtik bizim kız herseyi sıfırladı evide ilk istemedi zor kabullendi ozamandan beri hala öğretiyorum hani çiş varsa de hani tuvalete gidelim falan inada veriyo söylemiyor şimdi eylülde 3 yaşına girdi bugünden bezi komple açtım kararlıyım insallah olacak ama 3 kere altına yaptı ve hiç rahatsız olmuyor ben fark ediyorum tuvalete götürüyorum yapmıyor ve bez tak bez tak diyo tam konuşmuyor zaten ama biliyor herseyi söylüyor