birds merhaba benim bebeğim de 4 aylık onda da astigmat çıktı. Önce normal muayene etti sonra damla damlatarak baktı numarası arttı 2,5. İsterseniz gözlük de kullanabilirsiniz rahat görür etrafı ama genelde bir yaşına kadar düzeliyor dedi bebekler biraz astigmatlı doğarmış zaten. Ben beklemeyi tercih ettim 3 ay sonra tekrar götürücez. Yani bir tedavisi yok nasılsa stres yapmayın