ipeksiiimom Minigim38 kızım nolur anne deme artık nolur diyorum daha hızlı bi şekilde anneaneneane diyor gülüyor 😂 24 ay
Minigim38 ipeksiiimom ya benim kızımda aynı 😄😄 bi yandan hoşuma gidiyor bi yandan da sinir bozucu oluyor
Minigim38 suheyla92 ya keşke baba dese benimkide baba de diyorum babam çalışıyor evde değil nasıl baba diyim diye cevap veriyor karşısında baka kalıyorum 🤭😅😅😅
LezizeNine Minigim38 sırf bu yüzden kendi adımı bile unutmuş olabilirim anne anne anne 😂😂😂😂😂 anneliği sevmeme rağmen anne denilmesinden bıkmıştım sonra düzeldi şükür 🤣🤣
monarosealp34 Minigim38 benimkide 33 aylık o kadar çok anne diyorki artık etrafdaki herkese nerdeyse anne diyecek babasına bile anne diyo dibimden ayrilmiyo her an her saniye beraberiz