Sürekli böyle bisey de istemiyor dudak tiryakisi gibi sürekli anne anne anne anne birazda baba de diyorum. Baba demeyeceğim diye ağlama krizlerine giriyor ekimde 3 yaş olacak sizinkiler de böyle mi 2 saniye dibimden ayrılmıyor, her an ağlama krizlerine giriyor günüm kızımın gönlünü etmekle geçiyor