smgakgl bunlarda gider bence kilim diye geçiyor değil mi bende de kilim var 2 odada iskandinav tarzı almıştım öyle halılar değil mi. Sadece püskülleri uzun olup örgü oluyor ya 5cm falan uzunlukları onlar takılıyor ben birinin püsküllerini kesmek zorunda kaldım .