ezgizehra bende de mochi var. Aslında her sağmada poşetleyip kaldırmak gerekiyor. Ama ilk zamanlar bende sizin söylediğiniz gibi yaptım. Anne sütü maksimum 3 gün buzdolabında muhafaza etme süresi var. İki gün biriktirdiğim sütü poşetleyip dondurucuya koydum mutlaka üzerine tarih saat yazarak.