odyoanne iki çocuğumu da götürdüm küçüğü hala götürüyorum duyusal aktiviteler sanat aktiviteleri falan yapıyorlar katkısı tabi ki oluyor ilk çocuğumda mesela 3 yaşında ebeveynli oyun grubu ile başladığımız yere sonra yarım gün verdim sonraki sene de aynı yerin anaokuluna verdim ne ağlama ne alışamama yaşamadık okul sürecinde çok şükür bir de ilk çocuğum pandemi bebesiydi insan görmüyordu duyusal hassasiyetleri vardı oyun grupları ile çözdük kızımı da 19 aydan beri götürüyorum şuan 25 aylık