Son paylaşımınıza baktımda bebeğinizin kucağınızda uyuduğunu bir yere bırakınca uyandığını yazmışsınız. Bebeğiniz kucağınızdayken kendini güvende hissediyor o hala kendini anne karnında hissediyor ve sadece sizin kolunuzda kendini huzurlu hissediyor o yüzden kucağınızda uyuyor yerine bırakınca uyanıyor. Bu durum geçici bir durum merak etmeyin. Bu sebepten dolayı baybay damlası verilmez. Bebeklere uyku ilacı verilmez. Doktorlarda önermez. Benim bebeğimde uyumazdı, zamanla bir şekilde birşeyler yavaş yavaş düzelmeye başladı şuan 8 aylık. Bir salıncak yardımcı olabilir size belki veya kendi kendine sallanan ana kucağı veya yüzüstü yatırmak. Benim bebeğim yüz üstü yatıyordu sadece, o da sizin bebeğiniz gibi sadece kucağımda uyuyordu. İnanın kısa bir süreç, kısa bir süre sonra kucağınızda uyumayacak🤍