songuleslem şuana kadar pek ckarmadysaniz kalabalik ses vs alışkin degilse huzursuz olmustur.bebeginizi eger az cikariyorsaniz hergun cikarin hem gelisimi icin hemde disarda boyle sorunu sk sk yasamamak icn cikarmaniz gerekir.once ewinize yakin yerlerde kisa sureli ckarin hergun sonra alısnca daha uzak yerlerde gdersiniz…uykusu flan geldiginde uyku saat araliklari açilirsa yine huzursuz olur bunlarada dkkt edersiniz bebek arabsinda vs uyutun ihtiyaclari karsilanmis olursa hergun cikmanizlada zamanla alışır.