cihangirveannesi emerken ağlıyor, ememiyor. Her emme sonrası kusuyor. 1 ay 22 günlük. Fazla kilo alamadı sanki.
birdemlikcay cihangirveannesi Sütünüz fazla tazyikli geliyor olabilir eğer öyleyse emzirmeden önce biraz sağım yapın hem ön süt daha sulu olur memede kalan arka süt daha yağlı bu şekilde kilo alımı da artar. Sağdığınız sütleri atmayın buzlukta saklayın çok kullanışlı olabiliyorlar çünkü. Dışarıdayken emziremeyeceğiniz bir yerdeyken biberonla verebilirsiniz.
suzun0508 cihangirveannesi aynı durum bizdede var 1 ay 13 günlük emmek istiyor ön sütü alıyor gerisi yok uyuyo yada kendini atıyor
mity cihangirveannesi süt tazyikli olabilir gazi olabilir. Ama bence kusma da olduğu için reflüsü var. Dik pozisyonda emzirmeye calis dümdüz yatırma. Emdikten sonra en az 10 dk dik tut. Birden çok çok emzirme. Sık sık ve az besle kusmadan kaynaklı düzgün kilo alamaz ve doktora git çünkü bunun icin ilaç veriyorlar
kmomm Kafasını geri atıyor mu emerken bi anda? Kusma şekli nasıl fışkırır tarzda mı gaz çıkarırken sızıntı ya da yatarken sızıntı şeklinde mi? Ne zamandır kusuyor
cihangirveannesi kmomm memeden kendisini çekip ağlıyor ama tekrar memeyi arayıp emmeye çalışıyor. 1 aylıkken arttı kusması. Birden kusuyor ağız dolusu. Sonra peşine 1-2 kez daha kustuğu da oluyor.
suzun0508 birdemlikcay tazyikli sütüde sağmayın diyorlar tetikliyormuş tekrar zaten başa sarıyot tazyikli oluyor arkayı almadığı için ya:(
birdemlikcay suzun0508 Fazla sağım fazla süt yapar evet ama benim dediğim az bir miktar sağmak yani tazyiğini almak. Mesela tek memeden komple sağınca 120 ml çıktı diyelim siz 30-40 ml sağın ondan sonra emzirin. Yavaşça ve masaj yaparak sağım yapın böylelikle hem süt normal gelir hem de göğsünüz rahatlar.